Pasaule par mums:

Vestards Šimkus

Šī neparasti telpiskā skaņa ir kaut kas patiesi unikāls, ko savā dzīvē līdz šim nebiju pieredzējis, par spīti tam, ka pasaules koncertzālēs un studijās esmu dzirdējis visādus brīnumus.Klausoties simfoniskās mūzikas skaņdarbus, kurus esmu dzirdējis simtiem reižu, tos šoreiz pēkšņi it kā izdzirdēju no jauna, pateicoties tādai skaņas kvalitātei, ar kuras palīdzību varēju gandrīz vai „saskatīt” to, kur un cik tuvu vai tālu viens no otra sēž orķestra mūziķi, kuri, šķiet, visnotaļ ērti bija sasēdušies nelielajā telpā, kurā šos audio ierakstus klausījos. Tā ir skaņa, kura ir ne tikai kristālskaidra un niansēm bagāta, bet arī gana spēcīga un plaša, tomēr nekad nekļūstot pārāk spalga vai uzbāzīga. Savukārt, klausoties populārās mūzikas ierakstus, zūd jebkāda šim žanram tik raksturīgā mākslīgas apskaņošanas sajūta un paliek vien ilūzija, ka dziedātāji un grupas mūziķi muzicē tepat, man līdzās, un tikai man vienam. Šī skaņas kvalitāte rada vēl nepieredzētas sajūtas, kuras es no sirds iesaku izbaudīt ikvienam mūzikas mīļotājam.

Mūziķis
Toms Grēviņš

“Sound of Eden” skandu galvenais motīvs ir klausītāju teleportēt uz mūzikas ieraksta rašānās mirkli – ne tikai laikā, bet arī telpā. Ja skaņu inženieris ir bijis uzdevumu augstumos, tās ļauj izmantot portālu, iekrist “baltā truša” alā, sauciet kā vēlaties… Šādas skandas pilnīgi un galīgi nederēs, lai “kaut kas tur skanētu fonā” vai “netraucētu sarunāties”. Nē, tieši otrādi – gan “Tempo”, gan “Crescendo” par ikvienas telpas galveno priekšmetu un tematu padara mūziku.
Skandu autora rokrakstā jūtama īpaša pietāte pret klasisko mūziku un klasisko roku. Tāpēc jo īpaši un pāri visam mani visvairāk pārsteidza elektroniskās mūzikas dinamika – “Crescendo” intelektuālo elektroniķu darbos atver pilnīgi jaunas dimensijas, kuras autori noglabājuši tikai izredzētajiem. Iespaidīgi.

Radošais direktors / DJ
Kaspars Roga

Mums ir daudz labu piemēru, kad latviešu zīmolam izdodas gūt panākumus ārpus Latvijas. Sound of Eden kā HI-End skaņu sistēmai, ņemot vērā tās kvalitāti attiecībā pret cenu, pilnīgi noteikti ir šāds poteciāls!

Mūziķis
Normunds Šnē

Klausoties “Sound of Eden” akustiskās sistēmas, jau pirmajās sekundēs dzirdes nervi tīkami iekņudas. Skaņa aizpilda telpu starp skandām, instrumentu kontūras šķiet ar roku aizsniedzamas un sataustāmas. Atskaņojuma kvalitāte ir nepārspējama, tomēr ne uz brīdi nezaudējot humānu siltumu. Tehnoloģija šeit kalpo mūzikai.
Ja jūs vēlaties būt skaņas lauka centrā ar studijas monitoru cienīgu precizitāti, tad “Sound of Eden” ir nevainojama izvēle.
Apbrīnoju Latvijas inženiera Edija Apenīša veikumu!

Ierakstu producents/inženieris, Sinfonietta Rīga mākslinieciskais vadītājs
Gatis Zaķis

“Kā mūzikas producents un skaņu režisors, esmu ļoti prasīgs pret jebkuru tehniku, kas atskaņo mūziku.
Jau ar pirmajām taktīm šo skandu skaņa piepilda pilnīgi visu telpu un mana iecienītā mūzika kļūst vēl tuvāka!
Sound of Eden skandas skan tik muzikāli, ka analītiskais prāts pilnībā atkāpjas mana iekšējā mūzikas baudītāja priekšā. Lieliski!”

Skaņu režisors, mūzikas producents, grupas "Instrumenti" dalībnieks
Normunds Rutulis

Lai gan pats nodarbojos ar mūzikas producēšanu un uzskatu sevi par melomānu, klausoties mūziku ikdienā tik smalki nevērtēju skaņas sistēmu, uz kuras to klausos. Līdzīgi kā ar vīnu, ko dalu pēc diviem kritērijiem – garšo vai negaršo jeb patīk vai nepatīk. Nu, gandrīz, jo tomēr arī man ir svarīgs skaņas spektrs, kas ļauj mūziku izbaudīt pēc iespējas plašākā diapazonā, sadzirdot visas nianses. Nekad iepriekš nebiju klausījies mūziku uz hi-end tehnikas, un pirms pāris mēnešiem man šāda iespēja radās. Skandas smukas no vaiga – smalki veidots dizains un līdz sīkākajām detaļām precīzi pārdomāts darba rezultāts. Turklāt radīts un ražots tepat Latvijā. Wow! Tas ir pirmais, kas izspurdza no manis, kad sadzirdēju pirmās taktis no šīm skandām. Nav svarīgi – roks, pops, džezs vai klasiskā mūzika – izbaudu katru takti un katru noti! Laiks rit uz priekšu, un saprotu, ka mūzikas baudīšana ar šīm skandām var kļūt par atkarību. Laikam jau par visnekaitīgāko no atkarībām. Ja mūzika ir liela dzīves daļa, tad, tāpat kā izgulēties uz laba matrača, ir nepieciešams mūziku klausīties uz augstvērtīgas skaņas sistēmas. Es uz to tiecos – arī man reiz piederēs audio sistēma ar “Sound of Eden” skandām, kuru potenciālu ar pareizu telpas apstrādi spēj panākt “AUDIOMOTIV” puiši.

Mūziķis
Andris Ūze

Noklausoties dažādu žanru ierakstus, varu teikt, ka Liepājā ražotās “Sound of Eden” skandas ir ļoti kvalitatīvas, ar līdzenu frekvenču diapazonu. Tās nedaudz atgādina studijas monitorus, jo ļoti labi ir dzirdamas skaņu režisora darba nianses. Zemo frekvenču apgabalā fāžu līkne ir neraksturīgi lineāra. Ļoti kvalitatīvs un konkurētspējīgs izstrādājums! Īpaši vēlos izcelt lielākās 3-joslu skandas, kuras patiešām pārsteidza!

Skaņu inženieris
Edmunds V. Zazerskis

Trīs dažādas skandas – viens autora rokraksts. Kaligrāfisks! Mazākās “EVE” – ar apbrīnojamu skaņas burvību, lielās “ACCUTON” – ar studijas monitoru cienīgu detalizāciju, un īpašās VINTAGE – ar nesamākslotu un jaudīgu skanējumu. Lieliska un harmoniska trijotne.

Skaņu sistēmu inženieris, SIA "UBS"
Gundars Kozlovskis

Veiksmīgi pielietojot zināšanas telpas akustikas uzlabošanā, rūpīgi atlasot katru sistēmas komponentu un izmantojot Latvijā ražotās “Sound of Eden” akustiskās sistēmas, AUDIOMOTIV ir izdevies panākt savā mūzikas telpā references skanējumu.

“R&D akustika” eksperts