“Sound of Eden” skandu galvenais motīvs ir klausītāju teleportēt uz mūzikas ieraksta rašānās mirkli – ne tikai laikā, bet arī telpā. Ja skaņu inženieris ir bijis uzdevumu augstumos, tās ļauj izmantot portālu, iekrist “baltā truša” alā, sauciet kā vēlaties… Šādas skandas pilnīgi un galīgi nederēs, lai “kaut kas tur skanētu fonā” vai “netraucētu sarunāties”. Nē, tieši otrādi – gan “Tempo”, gan “Crescendo” par ikvienas telpas galveno priekšmetu un tematu padara mūziku.
Skandu autora rokrakstā jūtama īpaša pietāte pret klasisko mūziku un klasisko roku. Tāpēc jo īpaši un pāri visam mani visvairāk pārsteidza elektroniskās mūzikas dinamika – “Crescendo” intelektuālo elektroniķu darbos atver pilnīgi jaunas dimensijas, kuras autori noglabājuši tikai izredzētajiem. Iespaidīgi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.
You need to agree with the terms to proceed

Menu